Ilmainen palautus 60 vuorokauden ajan
Välitön lähetys; meillä on kaikkea varastossa
Ylisuurten lähetysten toimitus
Toimitus osoitteeseesi
Onko paketti liian iso tai painava? Pyydä, että se toimitetaan kotiovellesi mihin tahansa osoitteeseen Suomessa.
Perustiedot
- Tilaus toimitetaan neljän arkipäivän kuluessa lähettämisestä välillä 8.00–18.00.
- Kun tilaus on hyväksytty toimitettavaksi, saat kuriiriyritykseltä sähköpostiviestin, jossa on linkki lähetyksen seurantaa varten. Voit tarkistaa lähetyksen tilan milloin tahansa sivulta TÄSTÄ.
- Sähköpostissa on myös linkki, jonka kautta voit ohjata lähetyksen uudelleen johonkin PostNord-/DPD-noutopisteistä tai toiseen osoitteeseen tai muuttaa toimituspäivää.
- Tilaus on maksettava etukäteen. Maksu toimituksen yhteydessä ei ole mahdollista.
- PostNord-/DPD-asiakastukeen voi ottaa yhteyttä numerossa 0600 96616.
Milloin kuriiri toimittaa tilaukseni?
Näet arvioidun toimituspäivän tuotetiedoissa tai viimeistellessäsi tilausta ostoskorissa. Lähetys toimitetaan yleensä 4–5 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
Etkö voinut vastaanottaa tilausta?
Jos kuriiri ei tavoita sinua etkä sovi hänen kanssaan myöhemmästä toimituksesta, paketti ajoitetaan automaattisesti toimitettavaksi seuraavana arkipäivänä. Jos toimitusyritys epäonnistuu toisen kerran, paketti jätetään automaattisesti noutopisteeseen henkilökohtaista noutoa varten 14 kalenteripäiväksi.
Perustiedot
- Tilaus toimitetaan neljän arkipäivän kuluessa lähettämisestä välillä 8.00–18.00.
- Kun tilaus on hyväksytty toimitettavaksi, saat kuriiriyritykseltä sähköpostiviestin, jossa on linkki lähetyksen seurantaa varten. Lähetyksen tilan voi tarkistaa milloin tahansa TÄÄLTÄ.
- Sähköposti sisältää arvioidun toimitusajan ja linkin sovellukseen, jossa voit siirtää toimituspäivää tai ohjata lähetyksen uudelleen johonkin GLS:n noutopisteistä.
- Tilaus on maksettava etukäteen. Maksu toimituksen yhteydessä ei ole mahdollista.
- GLS:n asiakastukeen voi ottaa yhteyttä numerossa 207 581220 tai sähköpostitse TÄSTÄ
Milloin kuriiri toimittaa tilaukseni?
Näet arvioidun toimituspäivän tuotetiedoissa tai viimeistellessäsi tilausta ostoskorissa. Lähetys toimitetaan yleensä 4–5 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
Etkö voinut vastaanottaa tilausta?
Jos kuriiri ei tavoita sinua etkä sovi hänen kanssaan myöhemmästä toimituksesta, paketti ajoitetaan automaattisesti toimitettavaksi seuraavana kolmena arkipäivänä. Sitten se palautetaan meille.
Perustiedot
- Lavakuljetus ylisuurille tai ylipainoisille tilauksille, jotka eivät täytä tavanomaisen pakettikuljetuksen ehtoja.
- Puhelinilmoitus ennen lähetystä ja ilmoitus 30 min ennen toimitusta.
- Kuljettaja laskee lavan ulko-oven tai kulkuväylän viereen. Valitettavasti lähetyksen vieminen yläkertaan ei kuulu palveluun.
- Tilaus on maksettava etukäteen. Maksu toimituksen yhteydessä ei ole mahdollista.
- Gebrüder Weissin asiakastukeen voi ottaa yhteyttä verkkolomakkeella TÄSTÄ.
Milloin kuriiri toimittaa tilaukseni?
Näet arvioidun toimituspäivän tuotetiedoissa tai viimeistellessäsi tilausta ostoskorissa. Lähetys toimitetaan yleensä 8–9 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
Henkilökohtainen nouto – noutopisteet
Etkö halua tai voi odottaa kuriirin saapumista? Valitse yksi noutopisteistä
Perustiedot
- Noutopisteeseen voidaan lähettää enintään 10 kg painava paketti.
- Pakettia säilytetään seitsemän päivää. Jos et nouda lähetystä tämän ajan kuluessa, tilaus palautetaan varastollemme.
- Voit valita tietyn noutopisteen ostoskorin “Toimitus ja maksu” -vaiheessa. Täältä löydät myös tiedon siitä, voitko maksaa pankki-/luottokortilla valitussa noutopisteessä.
- Sinulle ilmoitetaan säännöllisesti lähetyksesi tilasta sähköpostitse (saat ensimmäisen sähköpostin mukana seurantanumeron, jonka avulla voit tarkistaa lähetyksen tilan milloin tahansa sivulta https://tracking.packeta.com/sl/tracking/search.
- Saat noutokoodin sähköpostitse ja tekstiviestillä heti, kun lähetys on noudettavissa.
- Voit halutessasi avata paketin heti noutopisteessä ja jopa palauttaa sen saman tien, jos tuotteet eivät jostain syystä sovi sinulle.
- Packetan asiakastukeen voi ottaa yhteyttä käyttäen osoitetta info@packeta.com.
Milloin kuriiri toimittaa tilaukseni?
Näet arvioidun toimituspäivän tuotetiedoissa tai viimeistellessäsi tilausta ostoskorissa. Lähetys toimitetaan yleensä 4–5 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
Lisätietoja
Voinko seurata tilaukseni tilaa?
Kyllä. Voit aina seurata tilauksen tilaa kuljetusyrityksen verkkosivuston kautta. Saat lähetystunnuksen sekä linkin lähetyksen seurantaa varten heti, kun luovutamme pakettisi.
Mitä tulisi tehdä, jos lähetys on vaurioitunut?
Kun vastaanotat tuotteet kuljetusyritykseltä, tarkista toimitetut tuotteet huolellisesti.
Älä hyväksy lähetystä, jos se näyttää vaurioituneelta.
Jos pakkaus on ehjä mutta tavarat ovat vaurioituneet, ilmoita asiasta asiakaspalvelutiimillemme mahdollisimman pian, jotta he voivat auttaa sinua.
Haluatko palauttaa tuotteet tai tehdä vaateen?
Olemme huippuluokan verkkokauppa, ja tavoitteenamme on laadukkaan palvelun tarjoaminen. Tämä koskee myös palautusmenettelyä.
Kulinassa sinulla on mahdollisuus palauttaa tuotteet 60 vuorokauden ajan niiden ostamisesta tavallisen 14 vuorokauden ajan sijaan.
Lähetämme palautettaville tuotteille PostNord-kuriirin maksutta, tai voit palauttaa tilauksen maksutta mihin tahansa PostNord-noutopisteeseen.
Kumppanimme, jotka auttavat tekemään palautusten tai reklamaatioiden käsittelystä helpompaa:
Kaikki tiedot ilmaisista palautuksista löydät TÄÄLTÄ.